پروفیل در تبریز       فروش پروفیل در تبریز

پروفیل یا Profile به معنای ثابت بودن مقطع در طول است. پروفیل معمولا در ساختمان سازی، صنعت و راه سازی کاربرد دارد. پروفیل ها اصولا به صورت مربع و مستطیل شکل هستند. پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی با مقطع کوچک معمولا برای نرده های فلزی، در و پنجره، پیاده روها و … کاربرد دارند و پروفیل ها با مقطع بزرگ برای ساخت ستون و اسکلت فلزی ساختمان به کار می روند.

Profile

Profile ها را می توان از نظر باز یا بسته بودن نیز تقسیم بندی کرد. Profile های باز در صنعتی ساختمان سازی اعم از تیرآهن، میلگرد، نبشی، تیرآهن هاش، تیرآهن بال پهن و … می باشد. profileهای بسته نیز همانند لوله، قوطی، فروش پروفیل در تبریز، Profile درب و پنجره، Profile پی وی سی، Profile های کرکره برقی و … می باشند.

انواع پروفیل در تبریز

پروفیل در تبریز

پروفیل مقاطع باز ( u,z,c) :

پروفیل های درب و پنجره که بعد و ضخامت متنوعی دارند برای چارچوب درب استفاده می شوند و از جنس های چوب ، ام دی اف و قاب اطراف پنجره در نمای بیرون ساختمان است. (Profile) پروفیل های باز با مقطع Z نیز ابعاد و ضخامت متفاوتی دارند و غالباً در سقف سالنهای بزرگ مانند سوله ، سالن ورزشی ، انبار و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد مصرف پروفیل

بیشترین کاربرد پروفیل در تبریز ها (Profile) در ساخت در و پنجره های آهنی می باشد . پروفیل ها (Profile) در گروه های 1 تا 7 ( از لحاظ اندازه و مشخصات) تقسیم بندی می شوند و برای ساخت پنجره و چارچوب آن استفاده می شوند.پروفیلها (Profile) در مقاطع کوچک مربع و مستطیل غالباً برای در و پنجره منازل ، کنار راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارها و زمینهای حصارکشی شده و نرده پیاده رو و خیابان ها به کار می روند و کمتر در نرده فلزی مورد استفاده قرار می گیرند.
در صنعت خودروسازی از انواع پروفیلها مانند پروفیل های قوطی مربعی و مربعی مستطیلی استفاده می شود.
پروفیل (Profile) قوطی مربعی در ساخت پایه میز و صندلی و همچنین برای پوشش سقف استفاده می شود .

 

برش لیزری فلزات

برش لیزری سام