برش لیزری در تبریز – برش لیزری فلزات در تبریز

برش لیزری فلزات در تبریز 

وقتی از تکنولوژی پیشرفته لیزر برای بریدن اجسام استفاده می کنیم اصطلاحا از برش لیزری بهره برده ایم. این فناوری مدرن و بروز امروزه تقریبا در تمام زمینه های صنعت از ساختمان سازی گرفته تا صنایع نظامی نفوذ کرده و استفاده می شود و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

از آنجایی که شهر تبریز در سال های اخیر سرعت توسعه و رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است و میزان پروژه های صنعتی در این شهر به صورت فزاینده ای افزایش پیدا کرده است، تکنولوژی برش لیزی در تبریز نیز مخاطبان بسیاری پیدا کرده و افراد و پیمان کاران و صاحبان کار تمایل دارند از این تکنولوژی برای موفقیت پروژه های خود استفاده کنند.

برش لیزری اولین بار در حدود پنجاه سال پیش در دنیا مورد استفاده قرار گرفت و می بینیم که این تکنولوژی یک تکنولوژی مدرن و نوپاست و همچنین از علم روز بهره می برد. پس از آمریکا کشور هایی مثل انگلیس و امپراطوری بریتانیا در برش لیزری پیش قدم شدند و موفقیت هایی به دست آوردند. تکنولوژی برش لیزری نیز در سال های اخیر در کشور ایران گسترده شده و شرکت های زیادی در این زمینه خدمات ارائه می دهند که شرکت فولاد تجارت ميلاد تبریز سرآمد و یکی از بهترین شرکت های این زمینه در کشور و در شمال غرب كشور است.

شاید خیلی ها فکر بکنند چرا ما باید از برش لیزری استفاده بکنیم؟ و چرا باید آن را به سایر روش های سنتی ترجیح بدهیم؟
پاسخ این سوال ساده است. تمام فناوری های سنتی در حال از بین رفتن هستند و فناوری های جدید جایگزین آن ها خواهند شد. مثلا شما در یک کلاس سنتی درس خواندید و تحصیل کردید ولی فرزند شما در یک کلاس آنلاین تحصیل می کند. جهان در حال تغییر است و نحوه شکل گیری و ساخت و پردازش پروژه های صنعتی نیز در حال تغییر است. همانطور که هایپر مارکت ها جای سوپر مارکت هارا بخاطر کارایی بیشتر می گیرند تکنولوژی برش لیزری نیز به تمام روش های دیگر غلبه خواهد کرد.

برش لیزری در تبريز دقیقا به مانند اینترنت یک فناوری انقلابی است که کارها را با تمیزی و کیفیت بالایی انجام می دهد و بدون ایراد آن هارا تحویل می دهد.

شما می توانید همین امروز برای استفاده از این تکنولوژی برای پروژه خود در کلان شهر تبریز با ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. مطمئن باشید کارشناسان ما بهترین مشاوره ممکن را به شما خواهند داد و همچنین برای موفقیت پروژه شما تخصص و دانش صرف خواهند کرد.

تلاش ما در مجموعه فولاد تجارت ميلاد تبریز ارائه بهترین خدمات ممکنه به شما همشهریان و تمام هم وطنان عزیز می باشد. همین امروز برای موفقیت در پروژه خودتان از ما مشاوره بگیرید. به امید همکاری با شما.

۰۴۱۳۴۲۴۱۱۲۲
 محمد آقازاده  : ۰۹۱۴۴۰۹۳۶۷۰

 

     چگونه با برش ليزري شروع كنيم؟

برش لیزری در تبریز ابزارهای بسیار خوبی هستند که امکان ایجاد اشیاهای مختلف را فراهم می کنند.از جعبه های ساده گرفته تا حکاکی گرافیک دقیقِ چوب یا ساخت اشیاء پیچیده سه بعدی.
در این راهنمای مبتدیان ، اصول اولیه نحوه کارِ دستگاه برش لیزری را توضیح خواهم داد ، نمونه هایی از مواردی را که می توان با لیزر تهیه کرد و نحوه ایجاد طرح هایی برای برش یا حکاکی با لیزر را به شما نشان خواهم داد.شما,همچنین یاد میگیرید که از چه ماده ای می توانید استفاده کنید و چگونه به دستگاه برش لیزری, دسترسی داشته باشید.

دستگاه برش لیزری چیست؟ 
 
دستگاه برش لیزری فلزات در تبریز دستگاه کنترل شده ی رایانه ای است که از پرتو لیزر برای برش دقیق یا حکاکی اجسام استفاده می کند.لیزر در اصل فقط دارای نور متمرکز و بسیار تقویت شده است.
پرتو لیزر باعث می شود که مواد بصورت محلی سوراخ، ذوب یا تبخیر شوند.نوع ماده ای که لیزر می تواند برش دهد به نوع لیزر و قدرت دستگاه ویژه بستگی دارد.
 
اصطلاح “لیزر” مخفف “تقویت نور توسط انتشار تحریک تابش” است.فناوری لیزر در دهه 1960 توسعه یافت.
 
انواع برش لیزری وجود دارد.این راهنما به ویژه بر روی لیزرهای گازی و لیزرهای CO2 تمرکز خواهد کرد زیرا این نوع بیشتر مورد استفاده علاقمندان و مشاغل کوچک است.انواع دیگر به عنوان مثال لیزرهای فیبر یا کریستال هستند که بیشتر برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
 

برش لیزری فایبر CO2 قادر به برش و حکاکی طیف گسترده ای از مواد غیر فلزی از قبیل چوب ، کاغذ ، اکریلیک ، پارچه و چرم است.برای مطالب و جزئیات بیشتر به اینجا نگاه کنید.
 
دستگاه برش لیزری چگونه کار می کند؟

در دستگاه برش لیزریCO2 ، پرتو لیزر در لوله ای پر از گاز CO2 ایجاد می شود.در مرحله بعد با کمک آینه ها و لنزها ، پرتو لیزر به سمت سر لیزر هدایت می شود و روی سطح مواد متمرکز می شود.موتورهای کنترل شده الکترونیکی سر لیزر را برش می دهند تا شکل مورد نظر را برش داده یا حکاکی کند.شکل توسط یک فایل ورودی تعریف می شود که می تواند یک بُردار یا تصویر شایع باشد.

رسم جزئیات سر لیزر ، آینه تراشیدن و لنزهای تمرکز

هنگامی که لیزر به اجسام برخورد می کند ، در یک دوره بسیار کوتاه ناحیه ی بسیار کوچکی گرم می شود و باعث ذوب شدن ، سوراخ شدن یا تبخیر مواد می شود.

با دستگاه برش لیزری چه کاری می توانید انجام دهید؟

برش لیزری در تبریز 

به طور کلی ، سه کار وجود دارد که یک دستگاه برش لیزری می تواند انجام دهد: برش ، حکاکی و علامت گذاری.
 
بُرش
 
هنگامی که پرتو لیزر از طریق مواد قطعه کار تمام می شود یک برش ایجاد می کند.برش لیزری عموماً بسیار دقیق و تمیز است.ظاهر لبه های بریده شده به مواد بستگی دارد.به عنوان مثال ، لبه های چوب بریده شده معمولی از قهوه ای تیره تر از چوب اصلی است.لبه های آکریلیک تغییر رنگ نمی دهند و بعد از برش لیزر ، براق زیبایی دارند.
 
خرمای(بریدگی ایجاد شده) برش لیزری بسیار کم است.اصطلاح kerf به عرض شیار ساخته شده هنگام برش اشاره دارد.
این ماده از نظر مواد متفاوت است و همچنین به تنظیمات خاص لیزر بستگی دارد.برای بسیاری از مواد،بُرش ایجاد شده جایی بین 0.05 میلی متر (0.002 اینچ) و 0.5 میلی متر (0.02 اینچ) خواهد بود.
 

حکاکی
 
هنگامی که پرتو لیزر قسمتهایی از مواد بالا را از بین ببرد ،اما از طریق مواد قطع نشود،حکاکی نامیده می شود.
 
علامت گذاری
 
علامت گذاری زمانی است که لیزر مواد را از بین نمی برد اما به عنوان مثال ، رنگ مواد را تغییر می دهد.با برش لیزریCO2 بیشتر در هنگام کار با فلزات از علامت گذاری استفاده می شود.یک راه حل علامت گذاری (به عنوان مثال CerMark یا Enduramark:نوعی از علامت گذاری) روی سطح قطعه کار اعمال می شود.پس از خشک شدن محلول علامت گذاری ، حکاکی انجام می شود.
گرمای حاصل از لیزر محلول را به فلز پیوند می دهد ، و در نتیجه علامت دائمی ایجاد می کند

برش لیزری در تبریز

نحوه شروع کار با برش لیزر در 4 مرحله 
 
بنابراین می خواهید برش لیزری در تبریز طراحی خود را برش دهید؟ 
بررسی اجمالی به صورت مرحله به مرحله در مورد آنچه برای تحقق آن باید در نظر بگیرید در اینجا آمده است.
1. به برش لیزری دسترسی داشته باشید.
 
2. یک ماده را برای برش یا حکاکی انتخاب کنید.
 
3. طرح خود را ایجاد کنید.
 
4- برش بزنید یا حکاکی کنید.
 

1. آیا نیاز به خرید برش لیزری دارم؟
 
در بسیاری موارد جواب منفی خواهد بود – نیازی به خرید دستگاه برش لیزری ندارید.
گزینه های زیاد دیگری برای دسترسی به دستگاه برش لیزری وجود دارد:
 
فضاهای سازنده
 
اگر علاقه مند به کسب تجربه ی خاصی با دستگاه برش لیزری هستید، توصیه می کنم به دنبال یک سازنده محلی باشید.فضاهای سازنده – که گاهی به آنها آزمایشگاه ساز یا مکان هکرها نیز گفته می شود – فضاهای کاری مشترک برای ساخت و یادگیری هستند.
آنها تجهیزات متنوعی مانند پرینترهای سه بعدی ، ماشینهای CNC ، آهن آلات لحیم کاری و اغلب برش های لیزری را ارائه می دهند!
 

مزیت بزرگ سازندگان این است که افراد دیگر در آنجا معمولاً بسیار مفید هستند و غالباً دوره هایی را نیز در مورد نحوه عملکرد دستگاه های خود ارائه می دهند.
انواع مختلفی از مکان های سازنده وجود دارد که برخی از آنها غیر انتفاعی است ، برخی دیگر بر اساس عضویت یا هزینه استفاده برای استفاده از تجهیزات کار می کنند.
 

مدارس ، دانشکده ها و دانشگاه ها
 
به خصوص اگر دانشجو باشید ، مدارس ، دانشکده ها و دانشگاه ها نیز مکان مناسبی برای جستجوی برش لیزری هستند. 

برش لیزری در تبریز  

خدمات برش لیزری در تبریز

گزینه سوم استفاده از سرویس برش لیزری است.
هنگام کار با یک سرویس برش لیزری فلزات در تبریز ، فقط فایل های خود را برای آنها ارسال می کنید ، یک ماده را انتخاب کرده و سپس شرکت برش را انجام داده و قطعات نهایی را برای شما ارسال می کند.در زیر می توانید برخی از خدمات برش آنلاین لیزر را پیدا کنید یا فقط به دنبال یک فروشگاه برش لیزری محلی باشید.

اسکالپتو

پونوکو

فرمول (آلمان / اروپا)

برش لیزری برش (UK)

خرید دستگاه برش لیزری فایبر در تبریز

اگر تازه شروع به برش با برش لیزری می کنید ، قبل از خرید برش لیزری سعی کنید یکی از گزینه های بالا را امتحان کنید تا تجربه ای کسب کنید و بدانید که کدام ویژگی ها برای شما مهمتر است.

حتی وقتی فقط به لیزرهای CO2 نگاه می کنید ، طیف گسترده ای از دستگاه های مختلف لیزر موجود است و انتخاب به طور مداوم در حال رشد است.دامنه قیمت بالا است ، با واردات سطح چینی از حدود 500 یورو / دلار شروع می شود و ماشین های درجه حرفه ای چندین هزار یورو / دلار قیمت دارند.

در این راهنما ، وارد جزئیات بیشتری نمیشوم ، اما قصد دارم در پستهای بعدی یک بررسی اجمالی در مورد انواع مختلف موجود در بازار و مهمترین ویژگیهایی که هنگام خرید دستگاه برش لیزری در نظر گرفته ام، بنویسم.

2. چه اجسامی را می توان با لیزر برش داد یا حکاکی کرد؟

دستگاه های لیزر CO2 قادر به برش و حکاکی انواع مواد هستند.با این وجود ، اجسامی نیز وجود دارد که نمی توانند پردازش شوند.
این ممکن است به این دلیل باشد که لیزر نمی تواند اجسام را از بین ببرد ، یا به دلیل ایجاد گازهای سمی به وجود می آید.همچنین ، مواد اشتعال زا قابل استفاده نیستند.
بسته به توان و مشخصات دیگر دستگاه مورد استفاده شما ، حداکثر ضخامت مواد قابل برش متفاوت خواهد بود.قدرت برش لیزر با وات اندازه گیری می شود.
میزان توان معمولی بین 30 وات و 120 وات است.
لیزرهایی که قدرت بیشتری دارند بیشتر در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برش لیزری در تبریز

جهت سفارش خدمات خود با ما در  تماس باشید

منبع خارجی

برش لیزری در تبریز – فولاد تجارت میلاد تبریز خدمات برش لیزری در تبریز و برش لیزری فلزات

برش لیزری در تبریز – شرکت فولاد تجارت میلاد تبریز ارائه دهنده خدمات برش لیزری در تبریز و برش فلزات با دستگاه فایبر در انوع ورق ها در تبریز