پروفیل زد در تبریز                       پروفیل z در تبریز

پروفیل یکی از گسترده ترین مقاطع ساختمانی است که در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید میشود، در مقالات قبلی سایت در مورد انواع مختلف پروفیل های صنعتی و ساختمانی صحبت کردیم، در نوشته قصد داریم در مورد یکی دیگر از انواع پروفیل های پرکاربرد صحبت کنیم.

معمولا پروفیل ها در ایران به شکل های I،U و Z تولید میشوند. و در دو نوع پروفیل باز و بسته تولید میشوند. پروفیل رد از انواع مقاطع باز است.

پروفیل زد در تبریز چیست؟
از این مقطع بیشتر در سقف های سوله ها، پارکینگ و سالن های ورزشی استفاده میشود و کاربردهای بسیار زیادی دارد.
سایزهای استاندارد این مقطع: 18،20 و 22 هستند که با ضخامت های 3 و 2.5 میلیمتر ساخته میشونند، قیمت پروفیل زد در تبریز با سایزها و ضخامت های مختلف تفاوت های زیادی دارند.

پروفیل زد تبریز

موارد مصرف پروفیل Z در تبریز
در اسکلت های فلزی ای که ار مقاطع مختلفی تشکیل شده است، باید این مقاطع جداگانه به هم متصل شوند، یکپارچه سازی این ساره ها با به کارگیزی پروفیل زد امکان پذیر است.
مقاطع فولادی از جمله پروفیل در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارند به همین دلیل با شکل های مختلفی ساخته میشوند. این مقطع در اسکلت های فلزی برای متصل کردن سازه های دیگر استفاده میشوند.

انواع استانداردهای پروفیل زد تبریز
همه مقاطع فولادی در سراسر جهان با استانداردهای مختلفی ساخته میشوند، استانداردهای مختلفی از جمله استانداردهای اروپایی و استاندارد ایران برای این مقاطع وجود دارد، مقاطعی که از استانداردها استفاده نمیکنند، کیفیت مطلوبی ندارند و در حین استفاده ممکن است، دچار خوردگی، شکستگی و… شوند.

استاندارد ملی ایران ۳۶۹۴
استاندارد ملي ايران ۵۷۲۲

مزایای استفاده از پروفیلZ تبریز

وزن سبک
این مقاطع دارای وزن پایین تری در مقایسه با سایر مقاطع هستند، و با وجود وزن پایینی که دارند، طول عمر و استحکام بالایی دارند

قیمت پایین
به دلیل قیمت رقابتی این محصول پروفیل زد در تبریز استفاده از آن میتواند صرفه زیادی داشته باشد، البته قیمت پروفیل زد تولید شده در کارخانه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

استحکام بالا
استفاده از این سازه ها در ساخت: گاراژها، ایوان ها و… کاربرد زیادی دارد، و به دلیل استحکام بالایی که دارند، استفاده از آنها گزینه ای مناسب برای ساخت این مکان ها است.

نصب آسان
به دلیل ساده بودن ساختار این مقطع، نصب آنها نیاز به طی فراند پیچیده ای ندارد و برای راه اندازی نیازی به ماشین آلات و خدمات زیادی نیست، و میتوان بسیار سریع آنها را بهره برداری و مورد استفاده قرار داد. پروفیل زد در تبریز

 

برش لیزری فلزات

برش لیزری در ارومیه