ورق روغنی در تبریز  فروش ورق روغنی تبریز

ورق روغنی که با فرآیند نورد سرد تولید می شود، به دلیل داشتن خواص مکانیکی بهینه، کاربرد گسترده ای در صنایع فولادی دارد. این ورق به لحاظ ظاهری نیز با ورق سیاه تفاوت دارد. ورق های روغنی رایج بر اساس نوع نورد سردی که بر روی آن انجام می گیرد عموماً به دو گرید St12 و St13 تقسیم بندی می گردند در حالیکه گریدهای St14 و St16 نیز کاردبردهای خاص خود را دارند. قیمت ورق روغنی تحت تاثیر عواملی همچون ضخامت آن می باشد. با توجه به دامنه ی وسیع ضخامت ، کاربرد ورق روغنی از صنایع خودروسازی گرفته تا تولید لوازم منزل گسترده شده است. ورق روغنی ابعادی متداول دارد به عنوان مثال شیت های 1×2 و 1.25×2.5 متر با ضخامت هایی از0.3 میلیمتر گرفته تا 3 میلیمتر در بازار یافت می شوند در غیر این صورت این ورق ها را در حالت رول خرید و فروش می نمایند. ورق های روغنی قابلیت لعاب کاری نیز دارند.

برترین خصوصیات ورق روغنی در تبریز:

دارای مقاومت بالا در برابر فشار و وزن های زیاد

در سازهای بزرگ به علت وزن و فشار بالای که در انتها بر روی اسکلت وارد می شود، ورق روغنی به علت مقاومت بالایی که دارد، انتخاب مناسبی است. زیرا هم مقاومت سازه تامین و در عین حال مقدار فلزی که در ساختمان بکار می رود کمتر شده در نتیجه هزینه های ساخت سازه کمتر می شود.

با صرفه بودن تولید به علت سرعت بالای تولید

در تولید ورق روغنی از روش نورد سرد استفاده می شود، این روش در مقایسه با سایر روش ها با سرعت بشتر و صرفه اقتصادی بالاتر انجام می شود. در نتیجه به علت روش تولید آسان و سریع قیمت تمام شده محصول نهایی کمتر و به علت مقاومت بالا به عنوان یک محصول پرمصرف در صنایع گوناگون شناخته شده است.

بالا رفتن کیفیت ورق در طی عملیات تولید

در روش نورد سرد علاوه بر حفظ وضعیت ظاهری کیفیت و ظاهر فلز بهبود یافته به حدی که در صنایعی که ظاهر مهم هست مصرف بالایی دارند.

خصوصیات ظاهری متنوع

فروش ورق روغنی تبریز علاوه بر مقاومت در برابر فشار و وزن بالا دارای ظاهر با کیفیت نیز هستند به طوری که پایه تولید ورق رنگی می باشند.

انواع ورق روغنی در تبریز

محصول نهایی از فرآیند نورد سرد سه نوع ورق روغنی می باشد.

ورق معمولی – ورق نیمه کشش – ورق فوق کشش

هریک از این ورق ها با توجه به ویژگی های منحصر بفرد خود کاربردهای ویژه خود را دارند. قیمت هریک از این ورق ها با توجه به دسته بندی ذکر شده نیز متغیر می باشد، به طور مثال قیمت ورق st37 با قیمت ورق st12  متفاوت می باشد.

برش لیزری فلزات در ارومیه