ورق سیاه در تبریز چیست؟  فروش ورق سیاه در تبریز

ورق فولادی که با فرآیند نورد گرم تولید می شود، ورق گرم سیاه یا ورق سیاه نام دارد. این ورق عموماً بر خلاف ورق روغنی در ضخامت های بالاتری یافت می شود. ورق های سیاه از 1 میلیمتر به بالا تولید می شوند اما ضخامتی که بیشتر در خرید و فروش ورق سیاه دیده می شود ضخامت های 2 میل، 2.3، 2.7، 3، 8، 10، 15 و … می باشند. جنس ورق های سیاه در صورتی که فولاد کم کربن باشد از جنس ST37 است. در BS EN 10029 مشخصات ابعادی و تولرانس قطعات تهیه شده از ورق سیاه به صورت استاندارد ذکر شده است. در صورتیکه ضخامت ورق سیاه پایین باشد، امکان ارائه آن به صورت رول وجود دارد.ضخامت های بالاتر در کارخانه با ابعاد متداولی تهیه می شوند که به این تختال ها در بازار فابریک می گویند.

فولاد تجارت میلاد تبریز با داشتن تکنولوژی روز دنیا در تولید و فروش ورق سیاه در تبریز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت سفارش محصولات خود نظیر ورق رنگی یا ورق گالوانیزه با بخش تماس با ما ی فولاد تجارت میلاد تبریز در مورد فروش ورق در تبریز مشورت فرمایید.

به ورق سیاه در تبریز ساخته شده از فولاد طی فرآیند نورد گرم Hot Rolling ، که در دمایی بالا تر از 930 درجه ی سانتیگراد (1700 درجه فارنهایت) تحت عملیات نورد فشاری قرار گرفته و در اثر این عملیات خاصیت فرم پذیری آن بهینه شده است، ورق فولادی نورد گرم یا به اختصار ورق سیاه Hot rolled mild steel گفته می شود. به دلیل این که سطح خارجی این محصولات در اثر وجود آثاری از اکسیداسیون و زنگ زدگی به حالت مات درآمده و همانند ورق های گالوانیزه و یا روغنی براق نمی باشند عبارت ورق سیاه برای این محصولات رواج پیدا کرده است.

برش پلاسما درتبریز

تماس با ما

برش لیزری در اردبیل