ورق رنگی در تبریز     فروش ورق رنگی در تبریز

امروزه تولید ورق های فولادی رنگی محاسن بسیاری در صنایع فراهم آورده است. اصولاً رنگ آمیزی فولاد به منظور حفاظت دربرابر خوردگی محیطی و یا داشتن ظاهر رنگی صورت می گیرد. با تولید ورق های رنگی در کارخانه ی تولید ورق، علاوه بر آنکه کیفیت رنگ آمیزی به لحاظ یکنواختی و چسبندگی بسیار بالا می رود، هزینه های تولید به مراتب کاهش می یابد. همچنین آماده سازی های اولیه قبل از رنگ آمیزی همگی در کارخانه به صورت مکانیزه انجام شده و محصول نهایی با کیفیت تر خواهدبود. تولید ورق رنگی در ادامه ی تولید ورق گالوانیزه صورت میگیرد. قیمت ورق رنگی تابعی از صخات ورق و نوع پوشش آن است. صخامت های متداول ورق رنگی 0.4 تا 0.7 میلیمتر می باشد. ورق رنگی برای ساخت سقف سوله، ساندویچ پنل، بعضی از لوازم خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق رنگی ورق های پایه گالوانیزه می باشد که رنگ آن به صورت کوره ای به ورق اضافه می شود.

پوشش رنگ اضافه شده ۳۵ میکرون ضخامت دارد.

ورق رنگی دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی دارد و همچنین فرم پذیری بسیار خوبی دارد.

کاربرد ورق رنگی چیست:

کاربرد ورق رنگی در تبریز در :

  • صنایع تولید لوازم خانگی مانند در یخچال و فریزر
  • از عمده مصرف ورق رنگی می توان به صنایع ساختمانی مانند سقف کاذب،سقف و بدنه ی انبارها و کارگاه ها،صنایع فلز مانند کابینت و بدنه ی کامپیوتر،در لوازم خانگی مانند آبگرمکن و اجاق گاز فروش ورق رنگی در تبریز
  • همچنین در صنعت حمل و نقل مانند ساخت کانتینر و سردخانه ها

مشخصات قطر و  ضخامت ورق رنگی چگونه است؟
ورق های گالوانیزه رنگی در ضخامت های نازک تولید می شود.

ابعاد قابل عرضه و تولید چگونه می باشد؟ فروش ورق رنگی درتبریز
از آنجایی که ورق گالوانیزه رنگی به صورت رول فرم تولید می شود و استاندارد این رول ها دو عرض ۱۰۰ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی متر است بایستی که ابعاد را بر پایه این مشخصات درخواست داد.

 

برش لیزری فلزات در اردبیل