ورق آلومینیوم در تبریز      فروش ورق آلومینیوم در تبریز

ورق آلومینیوم چیست ؟

آلومینیوم فلزی است بسیار سبک که دارای مقاومت بالایی در مقابل خوردگی میباشد و یکی از بهترین رساناهای حرارت و الکتریسیته است . ورق آلومینیومی (به انگلیسی: Aluminium foil) یا پوش‌برگ، به آلومینیومی گفته می‌شود که به صورت برگه‌های نازک درآمده باشد. ضخامت این ورق‌ها معمولاً کمتر از ۰٫۲ یا ۰٫۰۰۶ میلی‌متر است. ورق آلومینیومی قابل انعطاف است و می‌تواند به‌ آسانی خم یا در اطراف اجسام پیچیده شود.

ورق‌ آلومینیوم در تبریز نازک و شکننده است و گاهی اوقات مانند پلاستیک یا کاغذ از آنها به عنوان روکش استفاده می‌شود. ورق آلومینیومی در اواسط قرن بیستم جایگزین قلع شد و امروزه در صنایع مختلفی از جمله صنایع برودتی ، ساختمانی ، صنایع لوازم خانگی و پلاک سازی کاربرد دارد.

ورق آلومینیوم در تبریز

ورق آلومینیوم درتبریز آلیاژی در ضخامت ها و انواع مختلف (ساده – آجدار – رنگی – پلی کرافت – فرم دار ) توسط برترین کارخانه ها و برند ها تولید و عرضه می شود. فولاد مارکت ارائه دهنده بهترین ورق آلومینیوم نظیر ورق آلومینیوم مشهد ، ارارک و آلوم پارس و غیره در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مد نظر شما با کمترین قیمت است. درلیست زیر می توانید قیمت ورق آلومینیوم آلوم پارس ، ورق آلومینیوم مشهد ، قیمت ورق آلومینیوم اراک و قیمت ورق آلومینیوم پارس آلومان کار را مشاهده کنید.

همچنین در لیست زیر قیمت ورق آلومینیوم 1 میل ، ورق آلومینیوم 10 میل و تا 15 میل موجود است. در هنگام خرید ورق آلومینیوم حتما توجه داشته باشید که فروش انواع ورق آلومینیوم رنگی مطابق با کاتالوگ رنگی (PAL) با استفاده از پودر الکترواستاتیک کوره‌ای، با ضخامت رنگ بین 50 تا 100 میلکرون متر در رنگ‌های مختلف به دو صورت رول و شیت با توجه به سفارش شما انجام می شود.

مشخصات فروش ورق آلومینیومی در تبریز

1.انعطاف پذیری خوب در مقابل خم شدن و شکل پذیری مناسب
2. ظاهری تمیز , زیبا , با سطحی براق و یکدست
3. مقاومت بالا در مقابل خوردگی , زنگ زدگی و اکسیداسیون
4. وزنی کم و قیمت مناسب+ فروش ورق ورق آلومینیوم در تبریز
5. قابلیت رنگ پذیری خوب و یکنواخت

انواع ورق آلومینیوم

ورق های آلومینیومی انواع مختلفی دارند که برخی از معروف ترین آنها عبارتند از :

  • ورق های آجدار که یکی از پر کاربردترین ورق های آلومینیومی محسوب می شود
  • ورق های الکترواستاتیک
  • ورق آلومینیوم ذوزنقه ای ، کرکره ه ای و شادولاین
  • ورق آلومینیوم در تبریز رنگی که بسته به سفارش مشتری براساس استاندارد های موجود طرح و رنگ آن انتخاب می شود
  • ورق آلومینیومی کامپوزیتی
  • ورق های لوزی یا امباس
  • و…

برش لیزری فلزات

برش لیزری سام