برش هوا در تبریز

برشکاری هوابرش و یا هواگاز چیست؟

هوا برش و یا همان برش هوا گاز یا و جوش اکسیژن – سوخت گاز از روش هایی مرسوم و نسبتا ارزان قیمتی میباشند که در آن ها سوخت ینی همان گاز به همراه اکسیژن برای عملیات جوش دادن و یا برش دادن انواع فلزات مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع از این روش برش هوا در تبریز هم برای برشکاری و هم برای جوشکاری استفاده میشود.

اولین بار آقایان Edmond Fouché و Charles Picard در سال ۱۹۰۳ از این روش برای جوش دادن استفاده کردند. این مهندسین فرانسوی از اکسیژن خالص به جای هوا برای ذوب قسمتی از فولاد استفاده نمودند. شعله‌ی حاصل از این عمل دمایی در حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ درجه‌ی سانتی گراد ایجاد می‌نماید.

برای جوش دادن قطعات از روش اکسیژن – سوخت گاز استفاده می شود. البته این روش قدیمی است و امروزه کمتر به کار می‌رود.  در حال حاضر از این روش برای جوش دادن لوله ها، استفاده جهت تعمیرات و ساخت کارهای هنری استفاده می‌شود.

برای برش هوا در تبریز گاز از یک مشعل برش جهت پاشش یک گاز ( استیلن) به محل برشو ایجاد حرارت در فلز تا دمای برافروختگی استفاده می‌شود. سپس یک جریان اکسیژن به روی فلز دمیده می‌شود و فلز در این اکسیژن سوخته و اکسید شده و سپس فلز به صورت گل اکسیدشده به بیرون از محل برش جاری می‌گردد.

تجهیزات کلی دستگاه هوا برش

کپسول های گاز مربوطه – رگولاتور – شیلنگ های گاز – شیر یک طرفه – مشعل – نازل

شرکت فولاد تجارت میلاد با داشتن سابقه ی چندین ساله و درخشان در انجام خدمات برش هوا و تجربه های فراوان در این زمینه آماده اراپه خدمات میباشد. هوا برش نوعی برشکاری می باشد که دقت آن نسبت به برش لیزری یا سی ان سی در تبریز کمتر می باشد و البته از قیمت مناسب تری در جهت تهیه تجهیزات دارا می باشد. اما برشکاری در هوا برش از پرتی بیشتری نسبت به پلاسما برخوردار است. برش CNC هوا

جهت ارسال سفارشات خود با ما در تماس باشید

خدمات دیگر ما : برش لیزری در ارومیه