برش لیزری در مراغه

شرکت فولاد تجارت میلاد تبریز با گسترش خدمات خود به مشتریان خود در شهر تبریز در زمینه های برش کاری ، خم کاری و برش های  cnc و لیزر تصمیم به ارائه خدمات خود به شهرستان های استان و حتی سراسر ایران کرده است . برش لیزری در مراغه زیر مجموه برش لیزری تبریز شرکت فولاد تجارت میلاد تبریز آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی در مراغه می باشد.

شرکت فولاد تجارت میلاد تبریز جز مجهزترین مراکز برش لیزری مراغه و آذربایجان شرقی می باشد که در این مجموعه چند هزار متری سه دستگاه برش لیزری به صورت 24 ساعته به صورت تمام وقت  توسط پرسنل متخصص و تحصیل کرده اداره میشود که شما عزیزان میتوانید به راحتی برش های لیزری خود در ابعاد مختلف و ورق تا ضخامت 15 سانتی متر را در انواع ورق های فلزی ، سیاه ، روغنی و استیل سفارش دهید و در سراسر ایران تحویل بگیرید.

دستگاه های مجموعه برش لیزری مراغه یکی از بروزترین دستگاه لیزر وارداتی حال حاضر کشور می باشند که با  توجه به شرایط تحریمی کشور امکان واردات دستگاه های اروپایی و آمریکایی میسر نمی باشد و مجموعه فولاد تجارت با بررسی کلیه دستگاه های وارداتی و منتاژ داخل بهترین هارا برای شما انتخاب کرده اند تا دقت برشکاری به نهایت خود برسد بیشتر از دقت خود دستگاه ها میزان توانایی و تخصص اپراتور لیزر و کنترل کیفی محصو لات تولیدی در مرحله آخر نیز تاثیرر بسیاری دارد به طوری که بیشتر محصولات خروجی از مجموعه توسط خود مدیریت اریابی و کنترل کیفیت می شود.

 

در آخر مجموعه برش لیزری فلزات مراغه با دارا بودن طراح های نقشه خبره و حرفه ای کاملا دغدغه شما عزیزان در طراحی محصولات تولیدی خود را رفع می کند.

برش لیزری تبریز

 

راه های ارتباط با ما :

آدرس کارخانه و دفتر فروش : آذربایجان شرقی – جاده تبریز آذرشهر – سه راهی پالایشگاه تبریز – کوی توحید غربی

۰۴۱۳۴۲۴۱۱۲۲

۰۹۱۴۴۰۹۳۶۷۰

۰۹۱۴۱۱۴۴۳۲۸

فکس: ۰۴۱۳۴۲۴۷۷۰۵